از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

ابتدای آشتی

سالهای زیادی شاید نزدیک به 14 سال از وبلاگ نویسی من میگذره

یک روز دخترکی پر شر و شور از خاطرات عنفوان جوانی اش می نوشت،

یک وبلاگ برای نوشتن شعرهای طنزش

یکبار وبلاگی برای نوشتن احوالات درونی اش

صفحه ای برای گفتن از عشق و ثبت روزهای التهاب و انتظار

وبلاگی برای روزهای وصال

وبلاگی برای روزهای انتظار مادر شدن

و حالا در اواسط سی سالگی، یک صفحه اینترنتی برای نوشتن روزهای مادر بودنم...

همیشه می نوشته ام و حالا قریب به یکسال ننوشتن منو دچار یاس و بی انگیزگی کرده

قطعا بهانه ای بهتر از مادر شدن برای شروع دوباره نوشتن نمیشه داشت.

از کسانی که منو می خونن ممنونم که وقت با ارزش خودشون رو صرف شنیدن من میکنند.

برای کسانی که نظری می فرستند احترام ویزه قائلم.

و مقدم تمام دوستان قدیمی که از وبلاگ قبلی به اینجا اومدن رو گرامی می دارم.

دوس دارم اینجا از هر چی که تو ذهنمه بنویسم. باید به قدر یک سال حرف بزنم ناگفته هام زیاده


  • مامان کلاغی

نظرات  (۹)

سلام مامان جون خوبی

خونه نو مبارک

 

عاشقتم که دوباره برگشتی!
نرو . بمون همین جا.
ماهم از نبودن تو بی انگیزه و بی حال و حوصله شدیم.

پاسخ:
خوشحالم که هنوز دوستان گلی مثل شماها دارم
سلام عزیزم.
خونه جدیدت مبارک باشه. ان شاالله با دوباره نوشتن بشین همون دختر سال حالی که میشناختم. 
دلم خیلی برات تنگ شده بود با مرام.
مامان کلاغی عزیز خیلی خیلی خوش اومدی به خونه خودت ان شاء الله این خونه برات همش خیر و برکت باشه .
منزل نو مبارکککککککککککککککک. خیلی خوشحالم که برگشتی. به منم سر بزن عزیزم
سلام دوست خوبم
همیشه کلی از نوشته هات انرژی میگرفتم و ناراحت بودم از اینکه نوشتن رو ترک کردی
خوشحالم که دوباره مینویسی منم خواننده پر و پا قرصت!!! انشاالله اینجا پر بشه از شادی و خاطرات خووووب
به منم سر بزن
عکستو دیدم . ماشا.. پارسا داره روز به روز خشگل تر میشه
مامان خانوم ما هم عکس می خواهیم
۱۴ سااال وبلاگ نویسی 
پاسخ:
هیم 14 سااال!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی