از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

بلاگفای عقده ای

جناب شیرازی نسبتاً محترم! مدیر نسبتاً محترم بلاگفا!

خوبه که آدم اونقدر قوی باشه و به کار خودش اعتماد داشته باشه و سرویس بلاگ قدرتمندی رو ارائه بده  که بدون هیچ ترسی اجازه بده تو صفحات وبلاگهای سرویسش هر لینکی گذاشته بشه، هر آدرسی درج بشه.

چون مطمئنه انقدر خوب و با کیفیت سرویس میده که مشتریش نمیپره

نه اینکه یه سرویس بلاگ نویسی مزخرف ارائه بده که یه روزی کن فیکون بشه و خیلیا مثل من که عمری توش نوشته بودن همه خاطراتشونو از دست بدن

و بعد از اینکه ازتون میپرسیم چرا درست نشد! بفرمایید این سرویس رایگانی بوده. که یعنی توقعتون بالاستاااا!!!

یعنی چون پول ندادیم برای ثبت وبلاگ در سرویس دهنده شما! پس حق اعتراض هم نداریم.

انگار یادتون رفته همین خود شما از تبلیغاتی که در صفحات ما میذاشتید چقدر به جیب زدید

مهم نیست. من مدتهاست دیگه برای نوشتن سراغ بلاگفا نرفتم اما بعضی دوستام اونجان و هر بار برای درج آدرسم در قسمت نظرات دچار مشکل اجازه ندادن بلاگفا هستم.

بلاگفای مزخرف...

  • مامان کلاغی

نظرات  (۵)

سلام عزیزم.جالبه این.منم دیروز هرکاری کردم نتونستم لینکت رو بذارم تو وبلاگم.بلاگفا خیانت بزرگی بما کرد و دقیقا 1.5سال از خاطرات من پرید!همین الان هم هیچ ضمانتی نیست برای اینکه دوباره اینجوری نشه!!!!
کاش عکس پسرک نازت رو بذاری ببینیم این خوشگل خان رو
پاسخ:
بزودی عکسشو میذارم
خیلی از بچه ها همین جوری از دست دادن نوشته ها و خاطراتشون رو.
خیلی ها رو گم کردیم .
واقعا یعنی هرچیزی که پولی نیست باید این طوری بشه ؟
مرگ بر بلاگفا!

منم  بعد از پریدن خاطراتم کوچ کردم به بلاگ اسکای

آی گفتییییییییییییی!!! پارسال این وقتا چقدر واسه خاطراتی که پریده بود تو بلاگفا غصه خوردم. به بدبختی یه چیزاییشو از سایت های بک آپ پیدا کردم و وبلاگ جدیدم رو ساختم. الانم از ترس اون اتفاق همه رو تو word کپی میکنم. این نوشته ها خاطراتی هستن که دیگه تکرار نمیشن!!!ای کاش یه کم مسئولیت پذیرتر بودن!!!
سلام
من که خیلی وقته بلاگفارو گذاشتم کنار...
اگه مطالب وبلاگ قبلیتون رو بخواین، شاید بتونین قسمتیش رو از لینک زیر پیدا کنین:
http://archive.org
 آدرس کامل وبلاگتون رو در قسمت مشخص شده بنویسید و بگردید. بعد میتونید تاریخ های مختلف رو انتخاب کنید. مثلا آخرین ماهی که وبلاگ کامل بود و مشکلی نداشت.

پاسخ:
ممنون از راهنماییتون. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی