از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

رونمایی از تصویر پسرکم

  • مامان کلاغی

نظرات  (۱۳)

  • محمد محمدیان
  • سلام بر مادر سی ساله *

    ان شالله سر بلندی پسر گل تونو در آینده ببینید


    پاسخ:
    ممنون
    سلام عزیزم خدا حفظش کنه براتون این آقا پارسا رو
    پاسخ:
    سلام عزیزم. متشکرم
    ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه و‌خدا واستون حفظش کنه .
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    سلام.  هزار ما شاءالله به این گل پسر
    خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر

    عزیزممم
    ماشاالله هزار ماشاالله چقدر خنده اش شیرینه، خدا برات حفظش کنه
    ای جان دلمممممممممممممممممممممممممممممممممم
    خدا خدا خدا
    چقدر نانازه ماشالله
    لا حول و لا قوه الا بالله
    عزیزدردونه
    خنده هات قربون
    خدا نگهش داره برای مامان کلاغی جونششش

    ای جوووونم زنده باشی عزیزم ایشالا که به ناز پدر و مادرت بزرگ شی و همیشه و همیشه شاد و سلامت و موفق باشی
    نازی. خدا حفظش کنه.
    ای جوووووووووووووووووووونم.ماشالاش باشه.خدا حفظش کنه براتون
    سلام و درود ب شما مامان با اراده و قوی ماه مبارک رمضان بر شما مبارک بعد از نماز یهو دلم پر کشید واسه جوجه کلاغی و بی درنگ پس از مدتهاااا اومدم سراغ وبلاگ. از تمام نوشته هاتون لذت بردم .خوشحالم ک حال دل و جسمتون خوبه خدارو هزاران مرتبه شکر.هنوز یادم نمیره ک شبی ک اومدم دیدم بلاگفا بسته شده و شمارو یهو گم کردم چقد حالم خراب شد چ شبهایی ک اشک ریختم از نبودتون .خیلیی خوشحالم ک هستید.قربونه اون قیافه ی پر از نمک پارساا جون برم من ماشالله .لا حول ولا قوته الا بلا..... از طرف من محکم فشارش بدید واقعااا دلچسبه. ممنون ک عکس گذاشتید مامانی.دعا گوی شما هستم در این ماه عزیز.در پناه خدا موفق باشید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    لطف داری نسبت به من و وبلاگم.
    نماز روزه هاتون قبول
    حساب لپاشو برسی حال میده :*
    پاسخ:
    اوخی دلت میاد؟
    بله دلم میاد میخواست لُپاش اینقد دوست داشتنی نبود :))
    سلام مامان کلاغی عزیز
    ماشالله پسرت خیلی بامزس 
    انشالله همیشه  سلامت باشید
    خوشحال میشم به بوی بهشت  ما هم بیابید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی