از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

گرمه!

خیلی گرمه

کولر لامصب روشن و خاموش بودنش فرق نداره

تا بیاد از سه طبقه بالاتر باد بزنه دیگه هیچیش نمیرسه تو خونه!

کی بشه تابستون هم رد شه بره

این شبا کارم شده فوتبال و والیبال دیدن. البته غرقش نمیشما. همینجوری تلوزیون رو شبکه 3 و من کارامو میکنم اما حواسم به مسابقات هم هس

پارسا هر روز شیطون تر میشه. همه جا رو به هم میریزه. روزایی که داره دندون در میاره از صبح نق میزنه و غدا نمیخوره تاااا شب. شب تا صبح هم بیست بار از خواب پا میشه و گریه میکنه

ماه رمضون داره تموم میشه.

البته من که روزه نگرفتم اما بابا کلاغی بیچاره خیلی اذیت شد زبون روزه اونم بی سحری توی این گرما و عطش شدیدی که همیشه داره. سحری هم نمیخوره هر کارش کنم.


دلم سفر میخواد. اصلا نمیدونم به کجا. فقط دوس دارم برم دور دورا

گرچه با یه بچه یازده ماهه سفر رفتن از خونه موندن سختیش بیشتره و احتمالا اصلا خوش نمیگذره . چون پارسا الان تازه داره راه میفته و مدام میخواد از بغل بیاد پایین و رو زمین بره. تو ماشین نمی شینه و مدام نیاز داره که غذا بخوره و پوشکش عوض شه و...

پس باید حالا حالاها صبر کنم...


راستش از وقتی بچه دار شدم خیلی وقتا خیلی چیزا دلم خواسته اما وجود پارسا و وظایف مادری بهم اجازه نداده انجامشون بدم.

میدونم مادر هستم. میدونم همین محدودیت هاست که منو مادر میکنه. میدونم بچه دار شدن سختی های خودشو داره. میدونم همشو و ناشکری نمیکنم.

فقط بلاخره ته دل آدما یه چیزایی می مونه. . .

شب خوش


  • مامان کلاغی

نظرات  (۴)

وای امان از گرما
من که بریدم 
خدا رو شکر ماههای آخر توی چاه زمستونه
کولرهابیچاره میشن امسال
پاسخ:
عزیزم مهم همون ماههای آخره. ایشالا بسلامتی زایمان کنی
دخترخالم حامله ست میگه حساب کردم تا 5سال نمیتونم آزادانه برم اینور اونور
ولی چرا بعضیا راحت میچرخن با وجود بچه انگار انرژی زایدالوصفی در وجودشون نهفته
پاسخ:
بنظر من با بچه نمیشه راحت چرخید. مگه اینکه برای بچه کم بذاری. خیلیا رو دیدم که راحت همه جا میرن و همه کار میکنن حتی سفر میرن. ممکنه به خودشون خوش بگذره اما بچه این وسط اذیت میشه. منتها زبون نداره که بگه
نگو از گرما که ما هلاکیم!! تازه ریزگرد و غبار هم بهش اضافه کن!!! مامان کلاغی جون من تا حالا با نویان 3 بار سفر رفتم. مثل قدیما راحت نیستی ممکنه تو راه مجبور شی بچه عوض کنی. خیلی جاها نمیتونی بری چون ممکنه بچه اذیت بشه ولی بد هم نیست. روحیه آدم عوض میشه. زیاد سخت نگیر
سلام ، به نظر منم با بچت میشه مسافرت رفت، خود مادر راحت تیس قطعا مثه وقتی بچه نداریم. اما موندو تو خونه هم باعث افسردگی میشه مادر أفسره باشه بهتره یا کمی به بچه به قول شما سخت بگذره. من دخترم فردا ده ماهش تمون میشه و فردا دارم میرم شمال. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی