از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

از زبان یک مادر

مادری سی ساله...

تو این بازی برده زد بازی!

بنظر من آدم های موجه و سالم و به ظاهر درست همیشه یه چیز خیلی ناسالم و غیر موجه توی وجودشان هست
نه اینکه چیز خیلی ضایعی باشد اما مطمئنا پرفکت نیستند و حتمن یه نقصی دارند.

مثلا همین احسان علیخانی میگفت تا قبل از روی آنتن رفتن من خیلی شلخته و هپلی هستم اما شما ببینید توی ماه عسل با تیپش دل چند میلیون دختر را برده!

من هم نمیگویم خیلی آدم خوبی هستم اما دست کم معمولی ام و موجه. یعنی از نظر دیگران خاطی و ناقص از لحاظ رفتاری نیستم
بشدت به اخلاق پایبندم و هیچ وقت فحش نمیدهم و از حرفهای رکیک متنفرم و پسرهای دخترباز و دخترهای پسرباز را نمیپسندم و مصرف مواد مخدر و روانگردان را بد میدانم و ...

آنوقت عاشق یک سری رپر هستم که بقول خودشان بنگ اند و الکلی و توی آهنگ هایشان این را داد هم میزنند!
پسرهایشان دخترباز اند و دخترهایشان پسرباز!
آهنگ هایشان همیشه پر از بووووووق است بسکه تکست هایشان دری وری دارد!

البته خواننده های رپ مورد علاقه ی من ابتدا گروه زد بازی و حالا ته مانده های آن گروه بخصوص Leito ی لامصب هستند که این آخری صدایش بی نهایت تخس و قیافه ش از آن بچه شر هاست!

هعییی...

خب حالا من یک مادر که مسئولیت تربیت یک پسر را برعهده دارم و مطمئنا روزی می رسد که باید برایش خط قرمزهایی مشخص کنم و راهنمایی اش کنم چطور موزیکی گوش دهد و چه چیز خوب یا بد است...

این گرایش ناخودآگاهم را چه کنم که دست خودم نیست وقتی "تهران مازاراتی" را گوش میدهم یا "تابستون کوتاهه" یا "سیگار صورتی" را... مغزم کیف میکند!

واقعا هیچ وقت نفهمیدم چرا من انقدر عاشق آهنگ های این گروه بی تربیت و بی همه چیزم!

حالا دارم فکر میکنم بعدها پارسا بفهمد مادرش انقدر عاشق این آهنگ ها بوده پیش خودش چه فکر میکند...


  • مامان کلاغی

نظرات  (۸)

خب علاقه است دیگه .
منم خیلی وقتها چیزی رو خوشم میاد گوش کنم یا ببینم که اصلا از ریشه باهاش مخالفم.
البته به خاطر فندق جان دیگه سعی میکنم هرچیزی رو گوش ندم.
درکل گوش دادن به این چیزا به معنی ادامه دادن راه طرف نیست. هرچند توی سن و سال نوجوونها و جوونترها این چیزها ممکنه به الگو تبدیل بشه که اون بده. وگرنه ماکه فقط گوش میدیم . نه با اون آهنگه قر میدیم و نه چیز میز می خوریم .
خخخخخخخخخخخخخ چی بگم والا علاقه است دیگه و به نظر من نباید سرکوبش کرد!!! حالا تو تربیت کردن باید چی کارش کرد نمیدونم والا.
برعکس تو حالا من از رپ اصلا خوشم نمیاد و سردرد میگیرم!!! یکی از دغدغه هامونم اینه که اگه نویان بخواد تو ماشین رپ گوش بده چه کنیم!!!!! خخخخخخخخخخخخ
من برعکس تو از آهنگهای سنتی و قدیمی خوشم میاد. از اونا که سراسر عشق و امید هستن. مثل آهنگهای بسیار زیبای هایده و مهستی و معین و قمیشی.
مطمئنا اگه روزی بچه دار بشم در کنارش به این آهنگها گوش میدم و با افتخار بهش یادشون هم میدم.

آهنگهای رپ اعصاب خرد کن هستن.

ایراد نداره که مامان پارسا اینا رو دوست داره. اصلا بهش فکر هم نکن. پارسا بزرگ که شد خودش انتخاب میکنه که چه سبکی گوش بده. فقط بهش آزادی عمل بده.
پاسخ:
منم آهنگ های سنتی گوش میدم. اینی که گفتم گوشه ای از آهنگ های مورد علاقه ی من بود
پارسا بفهمد هیچ فکری نمیکند بیشتر عاشق مادرش میشود بله اینطوریاست :))

من یه تَتَلیتی میباشم :)
پاسخ:
واقعنی؟؟؟؟؟
فیلم "آذز،پرویز،شهدخت و دیگران" رو دیدی؟

پرویز میگه: همه ی آدما توی زندگیشون یه پنجره دارن مثلا یکی سیگار میکشه (منظورش این بود که آدما که کامل نیستن هرکسی توی زندگیش یه چی داره یه چی که شاید از نظر بقیه درست نباشه ولی بدم نباشه) ولی وقتی یکی بنا میذاره به اینکه کامل و بی نقص دیده بشه حتما یه پنجره ی خیلی بزرگ داره که بقیه ازش بی خبرن

اینارو داشت به دخترش میگفت که چون شوهرش گیاهخوار شده بود دختره هم گیاهخوار شده بود. پدرش میگفت گوشت هم برای بدن خوبه چرا اینکارو کردی با خودت. وقتی این آقا میخواد کامل و خوب به نظر برسه فکر نکن آدم کاملا خوبیه. و بعدش معلوم شد که آقا همجنس باز بوده

منظور فیلم این نبود که گیاهخوارا مشکل دارنا منظورش این بود که کسایی که خیلی میخوان عالی به نظر برسن مطمئنن یه چیزی توی زندگیشون هست
خیلی مفهومای دیگه داشت ببینی شاید خودت بیشتر متوجه شی

بعدشم پارسا خان مامانشو همونطور که هست دوست داره چون یاد میگیره خودش باشه با علایقش


پاسخ:
نه من مدتهاست از نعمت سینما رفتن محروم بودم. 
دقیقا منظور منم همین بود. هیچ کس عالی نیس.
امیدوارم پارسا همینطور بزرگ بشه
چه میشه کرد!
بله واقعنی چون بچه ها با والدینی که همه چیو سخت میگیرن راحت نیستن نمیتونن باهاشون دوست باشن
  • آناهــیــ ـــتا
  • اخه زدبازی خیلی خوبه لعنتی.
    حالا جدا از حرفای بوق دارشون.... اوم نمیدونم یه چیز خاصی داره اهنگاشون که ادم دوس داره گوش بده.
    شاید بخاطر اینه ک برخلاف خواننده های این سبک، اینا واقعا موزیسین هستن.
    چن وخ پیش داشتم داکیومنتریشون رو میدیدم همه شون آدم حسابی و تحصیل کرده ن و یه کلیپ از هیدن نشون داد که تو نوجوونی داشت مثه چی پیانو میزد.
    با اینکه چیزی که هستن وااقعا با چیزی ک تو آهنگاشون میگن زمین تا آسمون فرق داره ولی خب توی این ژانر از همه بهترن
    پاسخ:
    خب البته اگه میخواسن در زندگی واقعی همش چِت و مست و خمار و داغون و ... باشن که وقت نمیکردن آهنگ بسازن و موفق باشن! 
    در کل دوس داشتنی اند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی